sagavs

 
Maybe Tomorrow - Stereophonics

Maybe Tomorrow


歌词转自网易云音乐


I've been down and
心情沮丧
I'm wondering why
不知道为什么
These little black clouds
总有那么团小小的乌云
Keep walking around
笼罩在我的身上
With me
我的身上
With me
我的身上

It wastes time
不想再浪费时间
And I'd rather be high
我宁可高兴起来
Think I'll walk me outside
我寻思着让自己出去走走
And buy a rainbow smile
再买一个彩虹般的微笑给自己
But be free
微笑很容易
They're all free
你不必为它付出任何东西
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿
I look around at a beautiful life
看着这精彩异常的人生
Been the upperside of down
看着它起起伏伏
Been the inside of out
颠沛坎坷
But we breathe
但是至少我们还在呼吸
We breathe
生活还在继续
I wanna breeze and an open mind
我想要轻松地敞开心胸
I wanna swim in the ocean
想去大海里遨游
Wanna take my time for me
想要没有束缚的人
All me
真正属于我的人生
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿

So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿
So maybe tomorrow
也许是明天吧
I'll find my way home
我就能找到我的归宿


   
评论
热度(1)
已弃坑
有缘再见